Wat doet Rolkar Rivierenland?

Rolkar Rivierenland biedt vervoer in de eerste plaats aan rolstoelgebruikers, maar ook aan mensen die moeilijk of helemaal geen gebruik kunnen maken van het openbaar vervoer of van de Minder Mobielen Centrale.

De dienst is 7 dagen op 7 beschikbaar, van 6u30 u tot 24 u, en garandeert vervoer in het hele vervoersgebied van Mechelen.

Waar rijdt Rolkar Rivierenland?

Het vervoersgebied is opgedeeld in drie regio’s:

  • Regio Boom: Boom, Niel, Hemiksem, Schelle, Rumst, Aartselaar, Bornem, Puurs, Sint-Amands en Willebroek

  • Regio Mechelen: Mechelen, Putte, Duffel, Sint-Katelijne-Waver en Bonheiden

  • Regio Lier: Lier, Berlaar, Heist-op-den-Berg en Nijlen

Hoe vervoer aanvragen?

Je kan   een rit aanvragen door te bellen naar      03 843 39 12    of een mailtje te sturen naar    rolkar.rivierenland@vlotter.be

Reserveer je rit minstens 2 werkdagen op voorhand en maximaal 1 maand op voorhand.

Bereikbaarheid dispatching (telefonisch of via mail):

  • Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag: 9u    – 12 u en 13u – 16 u

  • Woensdag: gesloten (mails worden op donderdag verwerkt)

Na de kantooruren blijven we bereikbaar voor dringende problemen of annulaties.

Je kan    ons gewoon bellen en een boodschap inspreken op het antwoordapparaat.   Er is steeds iemand van permanentie. 

Download hier de flyer met kilometertarieven en annuleringsvoorwaarden

Flyer Rolkar Rivierenland Prijsafspraken 2025

Facturatievoorwaarden Vlotter facilities vzw: Vlotter vervoer: Rolkar Rivierenland